در طول دی‌ماه، حسین عبده تبریزی در نشست‌های کوچک‌تر مدیران حضور یافت و پیرامون مسائل اقتصادی و مدیریتی با آنان به گفتگو نشست. در روز پنجشنبه ۱۲ دی‌ماه ۱۳۹۸، وی در مراسم افتتاح سومین دوره مدرسه پاییزه کانون نهادهای سرمایه‌گذاری در تهران، مجموعه کارمان، شرکت کرد. شرکت‌کنندگان در این مدرسه که عمدتاً مدیر یا کارشناس ارشد شرکت‌های بورسی هستند، طی چند هفته (در روزهای آخر هفته) پای سخنرانی و بحث با مدیران ارشدی می‌نشینند که در کارهای خود موفق بوده و تجارب اجرایی خود را با شرکت‌کنندگان در جلسه در میان می‌گذارند. در این نشست‌ها موارد خاص (یا اُفته‌های) ایرانی که حاصل فعالیت‌های اجرایی شرکت‌هاست به بحث گذاشته می‌شود و حاضران از مجرای مورد کاوی (اُفته کاوی) با نظریه‌های مدیریتی آشنا می‌شوند.

در روز یکشنبه ۱۵ دی‌ماه ۱۳۹۸، دکتر عبده در نشست تحلیلی شرکت کارگزاری آرمان تدبیر شرکت کرد که در باشگاه فرهنگی و ورزشی انقلاب تهران برگزار شده بود. در این نشست، ضمن صحبت کلی حاضران از شرایط دشوار حاکم بر کسب‌وکارها در آذر و دی‌ماه ۱۳۹۸، حسین عبده تبریزی خلاصه‌ مطالبی از موقعیت جاری بخش مسکن به جلسه ارائه کرد و در مورد طرح بانکداری مورد بررسی در مجلس شورای اسلامی نیز صحبت کرد.

 در روز چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه ۱۳۹۸، دکتر عبده در همایش مدیران گروه صنعتی مؤمنان حضور یافت و در مورد «ویژگی هلدینگ‌ها و نظام بودجه‌بندی آن‌ها»  صحبت کرد.

دکتر عبده در روز شنبه ۲۱ دی‌ماه نیز به دعوت شرکت رامک به شیراز سفر کرد و در نشست مدیران آن شرکت پیرامون «چشم‌انداز فعالیت بنگاه‌های اقتصادی در سال ۱۳۹۹» صحبت کرد. وی در روز یکشنبه ۲۲ دی‌ماه نیز در اتاق بازرگانی اصفهان، با عنوانی مشابه برای حاضران سخنرانی کرد.

درج دیدگاه

نظر خود را وارد کنید
اسم خود را اینجا وارد کنید