برخی نکات در مورد اقتصاد ایران و بازار دارایی‌ها در سال ۱۴۰۰

1341

در سال ۱۴۰۰ تا پایان اردیبهشت‌ماه، حسین عبده تبریزی در چند وبینار شرکت کرد و در مورد مباحث  مختلف اقتصاد ایران صحبت کرد. دکتر عبده در روز دوشنبه ۳۰ فروردین‌ماه در وبینار کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران با عنوان «اثر بازگشت احتمالی امریکا به برجام بر بازارهای مالی» شرکت کرد، و سخنرانی‌ای تحت عنوان «اثر تحولات برجام بر حوزۀ بورس و اوراق بهادار» ارائه کرد. وی در اولین روزهای اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ در جلسۀ کلاب‌هاوس اتاق بازرگانی تهران شرکت کرد. در این جلسه وی دربارۀ بازار دارایی‌ها صحبت کرد. در روز جمعه سوم اردیبهشت‌ماه، وی در جلسۀ کلاب‌هاوس روزنامۀ دنیای اقتصاد سخنران اصلی با موضوع «اقتصاد ایران: ارزیابی ۱۳۹۹، چشم‌انداز ۱۴۰۰» بود. در تاریخ ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰، دکتر عبده در نشست کلاب‌هاوس روزنامه دنیای اقتصاد شرکت کرد و پیرامون «بازار مسکن پس از انتخابات و تعیین‌تکلیف برجام» صحبت کرد.

در روز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ ۱۴۰۰، هم حسین عبده تبریزی در همایشی با عنوان «همایش جامع استراتژی‌های سرمایه‌گذاری در سال ۱۴۰۰ و تحلیل اقتصاد دهۀ ۹۰» که به همت گروه مالی و مدیریت سرمایه‌­گذاری شریف تشکیل شده بود، شرکت کرد و تحلیلی از تحولات اقتصاد در دهه ۹۰ ارائه داد.

در مجموع، در این نشست‌ها حسین عبده تبریزی در مورد اقتصاد دهۀ ۹۰ و  چشم‌انداز اقتصاد ایران در دهۀ ۱۴۰۰ و نیز قیمت دارایی‌ها صحبت کرد. خلاصه‌ای از مباحث وی را در مقاله دنیای اقتصاد با عنوان چشم انداز بازارها در ۱۴۰۰ که در مورخ ۵ اردیبهشت در سرمقالۀ آن روزنامه چاپ شد می‌یابید. این مقاله را در آدرس زیر بیابید:

https://www.linkedin.com/in/hossein-abdoh-tabrizi-a92ab14a/detail/recent-activity/shares/

به علاوه، در مقالۀ زیر بخش‌های دیگری از اظهارنظرهای دکتر عبده طی نشست‌های بالا آمده است.

درج دیدگاه

نظر خود را وارد کنید
اسم خود را اینجا وارد کنید