گزارش اقتصادی استهلاکات در اقتصاد ایران

413

گروه مالی دانایان با همکاری بازوی آموزشی ـ پژوهشی‌اش (آکادمی دانایان) خود را ملزم می‌داند حداقل هر ماه یک گزارش جامع از حوزه‌های مختلف اقتصاد ایران ارائه دهد و نهایتاً این گزارش‌ها را در مجموعه‌ای واحد تحت عنوان «اقتصاد ایران در سالی که گذشت» گرد آورد و به جامعه‌ی مالی کشور تقدیم کند. گزارش این ماه با مشارکت گروه محتوایی نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی کیش اینوکس در دهمین سال برگزاری این نمایشگاه منتشر می‌شود.
گرایش اصلی این گزارش‌ها کاربردی است. گزارش‌ها مبتنی بر رویکرد علمی و منطبق با استانداردهای رایج روش تحقیق دانشگاهی تهیه می‌شود، اما تلاش بر آن است که حاوی نتیجه‌گیری‌هایی باشد که به کار بنگاه‌ها و کسب‌وکارهای مختلف بیاید. گزارش حاضر هفتمین گزارش دانایان از اقتصاد ایران است و استهلاکات در اقتصاد ایران را مورد بررسی قرار میدهد. امیدواریم که خوانندگان این گزارش‌ها با ارائه‌ی نقد و نظرهای خود به گروه مالی دانایان، امکان ارتقای محتواهای تولیدشده در این گروه را فراهم آورند.

** متن کامل گزارش «صندوق‌های بازنشستگی و بازار سرمایه‌ی ایران،» آخرین گزارش اقتصادی آکادمی دانایان، را در اینجا مطالعه فرمایید.

درج دیدگاه

نظر خود را وارد کنید
اسم خود را اینجا وارد کنید